Webinarium z funkcjonalności Systemu „TRANS-TACHO” dla Warsztatów tachografów i Techników
W dniu 14.11.2023 r. zostało przeprowadzone webinarium dla podmiotów prowadzących warsztat tachografów oraz techników warsztatów.
Ze strony Głównego Urzędu Miar udział w spotkaniu wzięli: Rafał Kępka – Wiceprezes GUM, Paulina Olszewska – Dyrektor Departamentu Certyfikacji i Marzena Cybulska – Kierownik Projektu „TRANS-TACHO”. Po przywitaniu uczestników oraz zaprezentowaniu idei, która przyświecała stworzeniu Systemu „TRANS-TACHO” głos oddano p. Pawłowi Skrzypkowi - pracownikowi wykonawcy Systemu „TRANS-TACHO” (Comarch Polska SA), który zaprezentował podstawowe funkcjonalności Systemu oraz procesy dedykowane warsztatom i technikom. Omówiono m.in. następujące zagadnienia:
- Główne elementy Podsystemu Klienta;
- Rejestracja konta osobistego oraz firmowego;
- Logowanie;
- Podsystem Klienta: funkcje interfejsu użytkownika;
- Złożenie wniosku (certyfikacja warsztatu):
- zmiana zezwolenia dla warsztatu tachografów,
- aktualizacja wykazu wyposażenia,
- zgłoszenie zmian do ewidencji zatrudnionych techników,
- zawieszenie zezwolenia.
- Złożenie wniosku (certyfikacja technika):
- rejestracja oświadczeń o niekaralności,
- rejestracja zaświadczeń o ukończeniu szkolenia.
- E-płatności.
Po zakończeniu części merytorycznej, wykonawcy systemu i pracownicy GUM odpowiadali na pytania techniczne i merytoryczne związane z funkcjonalnościami systemu.
Podmioty, które zarejestrowały się na webinarium, otrzymają materiał audiowizualny (nagranie), zarejestrowany z myślą o ułatwieniu Państwu pierwszego kontaktu z „TRANS-TACHO”.
Spotkanie zostało zarejestrowane i jest dostępne TUTAJ.