System „ŚWITEŹ” uruchomiony! Nowa jakość w obsłudze klientów oraz pracy urzędników administracji miar w kraju
Od dzisiaj system będzie działał w całej administracji miar w Polsce.
Od dzisiaj system będzie działał w całej administracji miar w Polsce, czyli w 10 Okręgowych Urzędach oraz w 50 Wydziałach Zamiejscowych, a w późniejszym etapie w Głównym Urzędzie Miar.
"ŚWITEŹ” umożliwia klientom GUM zlecanie usług z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie, nawet przy użyciu smartfonu. Proces w całości odbywa się cyfrowo – od wyboru miejsca, czasu, jakości i kosztów zlecanej usługi aż po dokonanie płatności.
System łączy w sobie funkcjonalności służące pracownikom i klientom zewnętrznym, m.in. możliwość złożenia wniosku, wymiany korespondencji, dokonywania płatności czy monitorowania ważnych terminów. Od dziś wiele spraw, dotąd załatwianych w urzędzie i jego biurach terenowych, będzie można sfinalizować bez wychodzenia z domu.
To ogromna zmiana jakościowa w sposobie świadczenia usług i wykonywania codziennych czynności przez pracowników administracji miar. To najnowocześniejsze rozwiązania i technologie, które pozwalają na automatyzację i efektywniejszą realizację zadań i procesów. Przekłada się to na optymalizację wykorzystania zasobów GUM, a dla klientów na łatwiejszą komunikację i współpracę z urzędem.
Platforma jest dostępna pod adresem www.switez.gum.gov.pl
Więcej o projekcie „System Wsparcia Informatycznego Usług Terenowej Administracji Miar” – „ŚWITEŹ”